Glitter Graphics

Tuesday Glitter
 

 

Paino
 
BMI
käsivarsi
vyötärö
lantio
reisi
pohje
 +/- 0 kg
 24.3
 
 
 
 
 

 

 Nou paha tää tämän viikon tulos. Perjantaina puntari näytti jopa -1 kg pudotusta, mutta viikonloppu meni mössätessä kaiken maailman herkkua - keskimmäisellä oli kaveri yökylässä ja piti sit tietty hyvää syötävää ostaa. Kuka on käskeny ite niitä mössätä??? Ei kukaan tietty, mutta tulipahan kummiskin nakattua naamariin.

Mie tänään mietin sitä, että kuinka nopsaa sitä ihminen taas tottuu kiloihinsa ja alkaa tuntemaan itsensä edelleen lihavaksi. Mulle jos joku olis aikoinaan kertonu, että olen muutaman vuoden päästä lähes toistakymmentä kiloa kevyempi ... olisin hyppiny intoa piukkana kattoon ja alkanu varppina itkeen ja sanonu: "Jos se on totta, niin olen silloin maaaaailman onnellisin ihminen ja en koskaan enää ruinaa painosta". Kuinka ollakaan, nyt taas on LIHAVA olo ja painoa pitää pudottaa. Jos mulla ei olis puntaria ja noita isoja vaatteita todisteena en edes uskoisi painon koskaan pudoneen. Muistan tämän saman tunteen aikoinaan. Sit kun katsoin oikeesti lihavana vanhoja valokuvia, ihmettelin sitä miten noin hoikka nainen on silloin ittensä läskiksi tuntenut. Onhan mulla tuota vatsaa vielä olemassa ja reisipaloja ... selluliittia ja sitä ja tätä. Pitäis itelle iskostaa etten ole lihava, vaan yli nelikymppinen nainen jolla hiukan ylimääräistä ... ei sais liikaa stressata näiden kilojen kans.

 

OLKAA ITSELLENNE KILTTEJÄ JA NAUTTIKAA ELÄMÄSTÄ :)

  

Glitter Graphics

Heart Glitter Pictures