Glitter Graphics

Weekend Glitters

Nyt alkaa tämä neljäs viikko olla jo lopuillaan, kuvitella olen kuukauden jo syömisiäni merkkaillu ja pisteitä saalistannu. Hirveän nopsaa on aika menny ja mieliala on ollu korkealla suurimman osan aikaa. Vaikeaa oli lähinnä viime viikolla ja siihenkin saattoi olla selityksenä joka kuukausi tuleva hormonimyrsky ;)!

Nyt on viikonloppu ollut aikamoista herkuttelua, olen kummiskin ottanut maltilla ja ennakoinut tilanteen säästämällä peruspisteitä ja liikkumalla lissää pisteitä käyttöön. Pulla leivoin perjantaina ja pitihän mun sit joka sorttia maistaa, joskin söin vain puolikkaan korvapuusti ja bostonkakkuakin vajaa palasen. Eilen synttäreillä kakku oli LIIAN herkullista ja sitä sit nappasin pari palaa, mutta karkkiin ja naksuihin en sit langennu.

Huomenna nähdään kuinka on emännän käyny, mulla on puntari kyllä näyttänyt jo viikolla hyviä lukemia ... nyt saattoi kyllä tulla hiukan takapakkia. Tänään meinasin vielä kuntopyörällä polkaista ja korjata hiukan suuntaa, vaikkakin tuossa muffinssit ovat jäähtymässä ja odottamassa pursotusta - yhden olen aatellu syödä ja pisteetkin sitä varten olen jo laittanut ylös.

HUOMISEEN!

 

Glitter Graphics

Glitter Flower Graphics