Tässä on ollut aikamoista härdelliä puolin ja toisin. Kiirettä on pitänyt leipomusten suhteen ja erinäköistä tapahtumaa riittäny. On oikein harmittanut, kun en ole ehtinyt/jaksanut tätä blogia päivittää ... monesti olen jo aukaissut kirjoitustilan ja sitten kuitenkin jättänyt sen siihen.

Nyt pidän hiukan vapaata ja keskityn ihan omiin hommiin ja perheeseen, tiistaina oli viimeinen "ulkopuolinen" rykäys ko tv 2:n Suomi express-ohjelman toimittaja ja kuvaaja käväisivät meillä tekemässä juttua mun leipomusharrastuksesta. Olihan se aikamoisen jännää touhua ja odotan mielenkiinnolla millainen koostelma siitä loppujen lopuksi tulee.  

 

 

Sit hiukan tätä painoasiaa. Aamulla käväisin puntarilla ja lukemat näyttivät oikein mieluisilta elikkä paino ei ole noussut yhtään ... JES, JES, JES ... erityisen tyytyväinen olen ottaen huomioon liikunnan määrän - liikkuminen on ollut aikas tavalla nollassa, mitä nyt törhykän kanssa ollaan pikku kävelylenkkejä tehty lähikauppaan tai mummolaan.

Joulun ajan olen päättänyt ottaa syömisten suhteen mallikkaasti eli maltilla: kaikkea saa syödä mutta kohtuudella. Olen päättänyt ettei joulupöydästäkään tarvi löytyä sen kymmentä sorttia, meillä on nimittäin vuosi vuodelta ruokamäärät ja -lajit vain lisääntyneet ja kaikkeahan tietty on pitänyt maistella ja extraherkkuja tulee vielä usein otettua lisää. Suklaanostohulluuttakin olen ajatellut rajoittaa, ei osteta semmosta älymäärää mitä ollut tapana - vähemmälläkin tullaan toimeen.

 

Äärettömän ihanaa joulunodotusta

 


Glitterfy.com - Glitter Graphics