Glitter Graphics

Get Well Soon Glitters
 

 

Miehän loukkasin itteni noin kuukausi sitten portaissa ja olen saanut kolhut aika hyvään kuntoon jo ... mustelmat siis jo häipyneet näkyvistä ja käsi ei enää särje. Vasen jalka on edelleen hiukan hellä säärestä ja jalkapöydästä, ja pottuvarvas on vielä paksumpi mitä toisessa jalassa. Hiukan tuo varvas myös kipeytyy pitkiä matkoja käveltyäni.

No, nyt on sit mulla naama mustana :). Joo, mustan silmän sain viikonloppuna. Oltiin nimittäin yhden yönseudun kylästelemässä miehen vanhempien kesäpaikalla. Meän pikkutörhykkä on aikamoisen villi tapaus ja uusi mieluinen ympäristö saa näköjään hänet vielä villimmäksi. Päiväunille häntä nukuttaessani kuopus pomppi ja hyppi sängyllä ja iski päänsä hyllynreunaan ... hetikohta hyökkää makuuasentoon ja jatkaa siinä pyörimistä. Kovin on hänellä nopeat nuo liikkeet ja kuinka ollakaan kolauttaa päänsä kovalla vauhdilla kohti minun kasvoja, luoja kiitos mulla ei ollu silmälasit päässä. Nyt on sit mulla oikeassa poskipäässä komia mustelma ja tuossa kulmakarvan alaosassa patti.

Onkohan mulla huomen sit nenävarsikin mustana ko tänään yöunille nukuttaessani iski törhykkä päänsä mun naamaan TAAS jälleen kerran. Mie tuudittaudun vanhoihin hyviin sananparsiin:

  • ei yksi kolo (tai kaksi tai kolme) komiassa haittaa
  • siitä kolhiintuneesta paikasta tulee sit entistä kestävämpi

 

OIKEIN hyvää loppuviikkoa ;)

Glitter Graphics

Get Well Soon Glitter