Glitter Graphics

Weekend Glitters

 

 Mulla on ollu aikamoisen kiireinen viikko; kakkuhommeleita ja muuta ja sillä on pisteiden merkkaaminen monena päivänä jääny tekemättä kokonaan. Jälkikäteen oon muistellu mitä on tullut syötyä ja niitä olen sit tuonne ohjelmaan ajanu. Oon myös herkutellu luvattomasti, ko tuo "anopin rontikka" toi laivalta tuliaisena semmosen lähes kilon pussin taivaallisen hyviä AfterEight makeisia. Onneksi ei olla päästy vielä toista tuliaista, eli jättipulloa Bailey´s kermalikööriä, korkkaamaan ko jääkapissa ei oo nyt tilaa sitä säilyttää.

Epämääräisestä syömisestä ja vähäisestä liikunnasta huolimatta vaaka on näyttänyt huikeita lukemia ja mieli on sen vuoksi korkealla. Tässähän olikin semmonen suvantovaihe muutaman viikon ja ko sen pääsi ylitte niin johan alkoi rytistä. Mie oon ollu eilisestä ihan fiiliksissä ko kerta päästiin uudelle kymmenluvullekin ... .

 JES, JES, JES!

No, ei pidä nuolla ennenko tipahtaa - katotaan sit maanantai aamuna mikä on tilanne. Nyt kummiskin äly hyvä mieli.

Glitter Graphics

Saturday Glitter Graphics