mondaybear.gif
Glitterfy.com - Glitter Graphics

 

Paino

vanha/uusi

BMI

käsivarsi

vyötärö

lantio

reisi

pohje

 -1kg/-1,3kg

yht. -7½kg

 24,5

 -½ cm

-3 cm

 -1 cm

-8 cm

 -1 cm

-6 cm

 -1½ cm

-7 cm

 -½ cm

-2 cm

 

JES JES JES ... mie taas selvisin tästäkin viikonlopusta, siis miehen synttäreistä ja äitienpäivistä ja vielä näin upealla tuloksella:

- 1 kg

Mulla puntari näytti jo tätä lukemaa perjantai ja torstai aamuna ja olin ihan varma et tänä aamuna olis pudotus jotain ed. viikon luokkaa. Liikkunu oon kyllä paljon ja pisteitä oon jemmannu taas niin et niitä jäikin runsainmitoin ja sai jäädäkin sillä itse tehtyjä herkkuja on vaikea pisteyttää, ellei sit ala kaikkia reseptejä lyömään tuohon ohjelmaan ja se veis tuhottomasti aikaa. Yleensä mie pisteytän herkut mahdollisimman yläkanttiin ja pisteytän myös kaikki maistamisetkin. Oon itelle tosi ankara ja pitää ollakin sillä mulla ainaskin herkästi menee siihen et huomaamattani maista sitä ja tätä ja niistä sit kertyy aikas tavalla pitkällä juoksulla.

Tyytyväinen olen erityisesti noihin senttien karisemisiin, mulla reidet ovat kaventuneet silmiinnähden ja vyötärökin on aika tavalla ohentunut. Jenkkakahvat ovat oikeastaan hävinneet kokonaan ja käsivarretkin jo uskaltais lyhythihaisessa paidassa paljastaa :). Se kiinteyttävä vartalomaito, jonka sain synttärilahjaksi on tehnyt kyllä iholle hyvää ... ei kutia, ei hilseile, on pehmeä ko persikka ... kiinteytyksestä en sit tiedä ;)!

Nyt onneksi meidän perheessä alkaa arki ja juhlat loppuivat ainaskin tuonne kesäkuun loppuun asti, silloin juhlitaan keskimmäisen synttäreitä. Toivon et siihen mennessä olen jo saavuttanut paino tavoitteeni. Sit kyllä olen "seurannassa" muutaman kuukauden, lasken ylläpito pisteitä ja merkkaan tänne tulokset. Minusta on mielenkiintoista seurata kuinka paino pysyy ja mitä käy senttilukemille.

USKOMATTOMAN UPEAA VIIKKOA KAIKILLE!

tweety_with_daisy.gif
Glitterfy.com - Glitter Graphics