000203E6.gif         000203E1.gif       000203E6.gif 



Viikon päästä mie sit aloittelen taas pistejahdin. Nyt on tässä kesätauolla tullut muutama kilo lisää siitä mihin viimeksi lopetin, kaikki koodiksessa siis siinä suhteessa ja näin olin tässä ajatellu käyvänkin. Tavoitteena on nyt sit jatkossa pudottaa painoa samaan malliin elikkä painonvartijoiden pisteitä laskien ja apuna mulla on siinä muutama vuosi sitten hankkimani CD -ROM ohjelma. Ensi maanataina sit punnitus ja arvioin kuinka paljon tällä kertaa yritän saada pois. Olen aatellu et nyt hitaampikin tahti riittää elikkä jos ½ kiloa/viikko saan pois niin hyvä niin, mutta jos tippu enempi niin ei haittaa. Asetan itelle aika väljän aikatavoitteen elikkä jouluksi jos sais kaikki läskit vekx, niin olisin enempi ko tyytyväinen.

  • Kiinteytystä pitäis tähän kroppaan saada, yli nelikymppisenä tuo nahka ei niin vaan vetäydykkään vaan jää ikävästi roikkumaan. Antakaapa mulle hyviä vinkkejä tähän ... siis ihan konkreettisia neuvoja.
  • Liikuntaa taas mukaan ohjelmaan, vaikkakin en nyt tauolla ole sitä ihan kokonaan unhottanu.
  • Ruokaohjeita laittelen taas pisteiden kera näkösälle
  • Nyt yritän myös loihtia kevyita jälkiruokiakin pisteiden kera

 

Kesä on sujunu ihan mukavasti ja olen oikeestaan välillä odottanu normaalia arkea ja ruotuun palaamista. Mullahan meni elimistö ihan sekasin meidän mössäys Oulun reissun jälkeen. Reilun viikon oli aineenvaihduntahäiriöitä, pöhöä ja muutenkin jotenkin "outo" olo . Mitään ahmimisia ja ylitsepääsemättömiä mielitekoja ei ole ollu, välillä oon kylläkin eksynyt ottamaan ruokaa lisää (hyi mie) ja makeaa on tullu syötyä lähinnä leipomusten merkeissä.

 

MUKAVATA LOPPUKESÄÄ KAIKILLE !

 

 000203E4.gif