monday.gif
Glitterfy.com - Glitter Graphics

 

 

Paino

BMI

käsivarsi

vyötärö

lantio

reisi

pohje

 -1 kg

 23.9

 +/- 0 cm

 -1 cm

 -½ cm

 -1½ cm

 +/- 0 cm

 

Kuinkas ollakaan paino on taas pudonnut:

-1 kg

Jes, jes, jes ja vielä kerran JES! Ja riemun kiljahdus tuohon reiden mittaan ... mulla on aina ollu paksut koivet ja kuinka ihnaa on ko ne vihdoin ja viimein kapenee :).

Mie oon ollu taas kauhian laiska merkkaan pisteitä; maantain koko päivän ja tiistain puoleenväliin jaksoin/oli aikaa ja sit oon menny ihan ulkomuistista ja vaistolla loppuviikon. Täytyy olla kyllä enenmpi ko tyytyväinen sekä tulokseen että siihen et mulla on jo päässä aikamoisen syvällä nää pisteet niinko alitajunnassa. Liikuntaa en ole taaskaan ehtiny harastaan ja en oikeestaan ole kauheesti vielä uskaltanukaan rehkiä ko oon parannellu itteäni tästä flunssasta.

Nyt tarttis tehdä kaikille ruokaresepteille sama minkä tein tässä yks kaunis päivä mun leivontaresepteille: kävin kaikki läpi, heitin roskiin huonot, otin tuohon esille ne mitkä meinaan nyt lähiaikoina kokeilla. Aattelin myös laittaa tuohon sivupalkkiin semmosen TULOSSA osion ... kohan tässä ehdin.

Tämä viikko pitäis olla ihan normaali (viime viikolla oli muuten menkatkin riesana), mun pikkusysteri tulee vaan loppuviikosta pikkupoikansa kanssa kylästelemään ja se tietää sit herkkuttelua :). No, pitänee tässä alkuviikosta säästää sitä varten pisteitä.

MAHITSUA VIIKKOA KAIKILLE KANSSASISARILLE !

eeyore.gif
Glitterfy.com - Glitter Graphics