Glitter Graphics

Glitter Monday Graphics

 

 

Paino

vanha/uusi

BMI

käsivarsi

vyötärö

lantio

reisi

pohje

 +-0/ +200g

yht. -7½ kg

 24,5

 +/-0 cm

-3 cm

 -1 cm

- 9 cm

 +/-0 cm

- 6 cm

 +/-0 cm

- 7 cm

 +/-0 cm

- 2 cm

 

Mulla on ollu oikein känkkäränkkä viikonloppu, jotenkin ottanu taas pattiin yks ja toinen asia ja ei oikeestaan kummiskaan mitää aihetta. Väsymystä ollu kans ilmassa, tää kevät sen tekee ja mun siitepölyallergia ja allergialääkkeet. Liikuntaa oon harrastanu luvattoman vähän, eilen sit kummiskin pakotin itteni semmoselle yli tunnin sauvakävelylenkille. Verenpaine mulla  aikamoisen alhainen ja sen vuoksi mulla herkästi huimaa (eilen mittasin appivanhempien mittarilla: 96/50) ja olenkin nyt yrittäny syödä hiukan suolaisempaa ruokaa ja pössipää olen sit "unohtanu" juoda runsaammin elikkä turvotusta sit sivutuotteena. Tuo veden juominen muutenkin mulla pitää ottaa oikein asiaksi, sitä pitäis kummiskin muutama litra yrittää kurkustaan päivittäin saada alas.

Tämän maanantain painolukemat ei silmiä eikä mieltä hivele:

+/- 0 kg

Viikko sitten tuloksena kilon pudotus ja ko sit heti tiistaina kävin  puntarilla niin oli lisää puolikiloa pudonnu paino ja siinä painossa mentiin sit tähän aamuun saakka. Tää maanantai ei siis ole yhtään hyvä punnituspäivä mulle :(!!!!!!

Välillä on tää merkkaaminen jo ottanu pattiin ja oon meinannu heittää hanskat tiskiin, oikeestaan olen ihan tyytyväinen  jo tähänkin painolukemaan ... EN KUMMISKAAN ANNA PERIKSI! Pirskutarallaa miehän pudotan ne viimiset 5½kg vaikka väkisten ja oon anatanu itelle semmosen akataulun et JUHANNUKSENA pitää olla tavoitteessa.

UUSI VIIKKO JA UUDET KUJEET

TSEMPPIÄ KAIKILLE TÄHÄN VIIKKOON!

Glitter Graphics

Glitter Dragon Graphics