monday_cartoon.gif
Glitterfy.com - Glitter Graphics

 

Paino

vanha/uusi

BMI

käsivarsi

vyötärö

lantio

reisi

pohje

 -1½kg/-1,2kg

yht. - 9½ kg

 23,8

 +/-0 cm

- 3 cm

 +/-0 cm

- 9 cm

 -½ cm

- 7 cm

 -1½ cm

-8½ cm

 +/-0 cm

- 2½ cm

 

Voi jeskamandeera mitkä fiilikset oli tänäkin aamuna ko paino on pysyny nyt punnituspäivään asti tässä mun huippulukemassa (siirryin uudelle kymmenluvulle). Kyllä sitä ihminen voikin pienestä asiasta tulla tyytyväiseksi. On aikamoisen voittaja olo ja olen tyytyväinen et ilman mitään tiukkaa merkkaamista olen saavuttanu tän tuloksen. Mulla on nimittäin alkuviikosta varsinkin jääny merkkaaminen hunningolle ... se kertoo siis semmosta positiivista asiaa et mulle on jo tuonne aivonipukoihin ikostunut ruokamäärät ja laatu. Herkkuja on tullu syötyä, mutta kohtuudella. Liikuntaa harrastin kolmena päivänä. Enää  -3½ kg tavoiteeseen, -1 kg siihen et saavutan kokonaispudotuksesksi -20 kg ja -½ kg siihen et saavutan nyt tämän erän -10kg rajapyykin.

Elikkä kaikki erinomaisen hyvin täällä :)!

- 1½ kg

Tietty nyt tän muutaman viikon hidastelun jälkeen paino sit rytkähtikin ihan yllärinä näin hienoihin lukemiin :)

JES JES JES

BMI:kin näyttää oikein hyvältä ja mahtavaa on myös se et reisistä on lähteny noin paljon. Pohkeet mulla on edelleen aikamoiset tukit (puolustuksesksi pitää sanoa et pohjelihas on aikamoinen pallura - silti siellä olis mistä vielä oheta). Jospa se paikka olis sit seuraava mistä lähtee. Alavatsakin on selvästi pienentynyt, vaikka mun anoppi kovasti epäili  ;). Mie oon aatellu et en toki oo mikään luonnonoikku, jolla luonnostaa vatsan alaosa olis pullistunnu - siinä järjestyksessä ne kilot lähtee missä ovat tulleetkin.

ÄÄRIMMÄISEN IHANAA KESÄISTÄ VIIKKOA KAIKILLE!

 

smile.gif
Glitterfy.com - Glitter Graphics