yepitsmondaybear.gif
Glitterfy.com - Glitter Graphics

 

Paino

vanha/uusi

BMI

käsivarsi

vyötärö

lantio

reisi

pohje

 - 1kg/-1,3kg

yht. - 6kg

 25,0

 -½cm

-2 cm

 -1½ cm

- 6 cm

 +/- 0

- 4 cm

 -½ cm

- 4 cm

 +/- 0

-1½ cm

 

JES JES JES ... Mie selvisin "hengissä" eli mössäämättä tämän viikonlopun!

Ja puntari näytti huviä lukemia: -1kg

Eilen jo alkoi ottan pattiin illalla köyhä iltapala. Ennemmin kyllä syön sit kummiskin pari kolme ihanaa voileipää päällisineen (kinkkua, salaattia, kurkkua, tomaattia ...) kuin yhden vaivaisen muffinssin tai kermakakkupalan. Joku jossain valitti kuinka tämä painonvartijajutska ei ohjaa oikeisiin valintoihin, mua kyllä ohjaa: mie olen alkanu taas syömään puuroa, kasvisten määrä on lisääntynyt huomattavasti, hedelmiäkin söisin enempi sikäli mikäli en olis melkein kaikille allerginen, annoskoko on taas palannut oikeisiin uomiin, herkkujen määrän olen saanut hallintaan, syön säännöllisesti ja tosiaan ennemmin syön kummiskin oikeaa ruokaa ko herkkuja :).

Pisteitä jäi mulla taaskin käyttämättä herkuista huolimatta. Liikuin viikon aikana oikein mukavasti ja sekin maistui hyvältä. Nyt BMI on kohta normaalin haarukassa elikkä alkaa näyttään jo hyvältä tää mun hommeli. Vielä olis kummiskin 7 kg pudotettavana.

Nyt muutaman viikon ajan on houkutuksia tulossa; vappu, miehen synttärit ja äitienpäivä. Jospa niistäkin selviäis.

ÄÄRETTÖMÄN MAHTAVAA VIIKKOA KAIKILLE!

 

butterfly1.gif
Glitterfy.com - Glitter Graphics