GoodLuckBear.gif
Glitterfy.com - Glitter Graphics

 Tänään varsin laskin tuolla ohjelmalla mitä mun pistemäärä tulee olemaan sit ko saavutan ihannepainon (BMI 22,6). Tällä hetkellä mulla on pisteitä käytössä 21 ja jossain vaiheessa se vähenee 20:een. Sit ko alan painonhallintaan ja olen lopettanu pudottamisen on mulla syömäpisteitä käytössä ruhtinaalliset 24.

Mulla selvästi vaikuttaa mielialaan sää, eilinen ilta oli p-mainen ja v-mäinen ... tänäänkin on hiukan ollut ärri olo ja kävelylenkki maistui puulta. Vettä on yön losottanu ja kylmäkin on, aika ankean näköinen ilima. Heti ko aurinko alkaa paistaa, mulla mieli korkealla ja tsemppi päällä.

Mua hiukan hirvittää huominen ja ylihuominen ja ... mie tykkään yli kaiken itse tehdyistä munkeista. Ja niistähän menee aika tuhottomasti pisteitä, jos tavallisesta pullasta menee 4 niin näistä uppopaistetuista ja sokerilla pyöritetysitä herkkupalleroista taitaa mennä tuplat :( :( :(!!!!

 

 

grumpybear.gif
Glitterfy.com - Glitter Graphics