happy_monday_pink.gif
Glitterfy.com - Glitter Graphics

 

 

Paino

vanha/uusi

BMI

käsivarsi

vyötärö

lantio

reisi

pohje

 -½kg/-500g

yht. -10 kg

 23,6

 +/-0

-3 cm

 -1 cm

-10 cm

 -1 cm

-8 cm

 +/-0

-8½cm

 -1 cm

-3½cm

 

O-lee, O-lee, O-lee, O-lee ... mie tein sen, mie tein sen ... O-lee, O-lee, O-lee, O-lee ...

-10 kg yhteensä!!!!!

Näköjään tuo paino mulla putoaa ja sentit karisee vaikka oon ollu syömisten kans tuhmana, erityisesti eilen ... päivän pisteet ylitin roimasti. Mutta mitä pienistä, tänään taas uusi päivä ja uudet pisteet. Erityisen onnellinen olen pohkeitteni kapenemisesta, niistäkin siis vihdoin ja viimein lähtee läskiä. Aika huimia ovat minusta kaikki senttilukemat ja vaatteissa sen huomaa, housut lököttää päällä ja puserot ovat kans kummasti löystyneet. Olo on muutenkin erinomainen, ei enää kevät- eikä allergiaväsymystä. Tämän viikon pudotus siis:

-½ kg

Mie perun sen aikaisemmin suutuspäissäni tekemän tavoiteaikataulun, että muka juhannuksena pitää olla tavoitteessa. Minusta tämmönen ½kg/viikko on tähän loppuun oikein hyvä tahti elikkä aikamoisen kauan vielä tässä sitä viimistä -3½ kiloa pudotellaan. Mulla muuten nyt tämän -10kg pudotuksen seurauksena syömispistemäärä tipahti 20:een, vai olikohan se rangaistus tuosta mun huimasta pisteylityksestä ;)!

Liikuntaa pitäis nyt yrittää harrastaa jatkossakin ja eilen illalla sit aloitin vatsalihasharkat ja sitä olis tarkoitus tehdä joka ilta ... siis ainakin yrittää.

HUIPPU HIENOA VIIKKOA KAIKILLE!

hello_kitty.gif
Glitterfy.com - Glitter Graphics