Glitter Graphics

Glitter Monday Graphics

 

Paino

vanha/uusi

BMI

käsivarsi

vyötärö

lantio

reisi

pohje

 -½kg/ -400g

yht. -5kg

 25,3

 -½ cm

 -1½ cm

 -1 cm

-4½ cm

 -1 cm

-4 cm

 -1 cm

-3½cm

 +/- 0

-1½ cm

 Edit. Lisäsin tuohon taulukkoon alemmalle riville kokonaissaldon ja tuon painon kohdalla vanha/uusi tarkoittaa painon mittaamista mun kahdella eri puntarilla. Kokonaispainonpudotuksen ilmoitan vanhan puntarin mukaan.

Kolmas viikko on sit eletty loppuun, ja se oli tän projektin tähänastisen vaikein. Ei kauheen vaikeeta, mutta kummiskin olin levoton ja halutti välillä napsia suuhun vaikka mitä. Nyt taistellaan myös semmosen asian kans et ko mieliala on jostain syystä alhaalla tai väsyttää, niin ei saa taas alkaa itseään lohduttaan syömisellä, pitää löytää joku muu keino. Pisteitä mulla tällä viikolla turhraantui ihan turhaan leivonnaisiin; tein muffinsseja, oliivileipäsiä ja sit vielä eilen otin sulamaan pakkasesta vaniljakreemipullia. No, toisaalta nyt opetellaan myös elämään uudella tavalla eikä vaan hampaat irvessä olla jollain "dietillä" ja elämään kuuluu herkutteluhetkiä. Pisteet riitti hyvin ja liikuntapisteitä jäi jopa 6 käyttämättäkin eli sen puoleen: NOU HÄTÄ!

Painonpudotus tämän viikon osalta oli ihan odotettu eli vaivaiset -½ kg. Mittanauha näyttää ihan hyviä lukemia elikkä liikunta on tehnyt tehtävänsä, lihasmassa on kasvanu ja läskiä on lähteny ja lihas painaa enempi ko IHRA! Mulle tämä 3-4 x/viikko liikuntasuorituksia on ihan hyvä tahti, enempään mulla ei ole aikaa eikä mielenkiintoakaan - haluan edelleen jatkaa muitakin harrastuksia. Nukkunu oon oikein hyvin ja yökuppaamiset olen lähes totaalisesti lopettanu. BMI laskee mukavaan tahtiin elikkä kohta olen normaalipainosten haitarilla (18,5 -24,9), nyt kuulun lievästi lihavien kastiin tällä 25,3:n lukemalla. Syömispisteet jatkuu edelleen samoina: 21 pistettä.

Glitter Graphics

Glitter Dragon Graphics

NÄIN TERHAKKAANA SIT TÄTÄ VIIKKOA ETIÄPÄIN!